rakan-rakan blog tersayang

bergembire bersama keluarga di bukit gambang,kuantan

4 hari 3 malam bercuti mmg menyeronokkan........nasib baik dapat tempah hotel...selalu hotel kan penuh time cuty skolah nie......fuhh...lega dapat hotel...lau x terpakse la tidor hotel murah...
nie la hotel kiteorang menginap....hotel seri malaysia kuantan,pahang
ok...sempat amik gambar dalam hotel...hihihi..owg len da tidur,aku masih lagi amik gambar...x geti penat..hihihi

keseokkan harinye

 bende nie sesuai tok dak2...ade aku kesah...men aje...hahaha

 ramaikan orang....yg hensem ade...yg lawa ade...cuci mate je neh...hahahha
 ok...abaikan budak kecik 2(adik aku...haikal kuat makan)
suasana dan keadaan disana

 hahaha...da basah2 nie amik gambar dahulu.....hihihi
lepas da puas mandi tukar2 baju n amik pic....hehehehe

pas 2 esok paginye 2 kali mandi kat bukit gambang....first time g ya allah punye la ramai owg...kali kedua g masih ramai lagi....teruk tol la.....agaknye ramai owg suke men air mcm aku....haha.....mmg x selese mandi..tapi lame2 ok...n terbiase....best sgt2.....mcm2 dapat main......hehehe... tapi lau korang nk g kene g pagi bab tepat pukul 6 petang da kene halau(haha,,,,aku da kene da)..nak beratur beli tiket lagi....lau sikit owg ok gak...nie x .....leh bengkok lutut nie tunggu nk beli tiket..pas da beli tiket ape lagi....mandi la....hahaha....semua tempat leh main tanpe kene ape2 syarat...best sgt2....ajak la fmly korang g ok......jage diri baik2:)

No comments:

Post a Comment

SAYANG KU....COMENT LA SIKIT ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers