rakan-rakan blog tersayang

insyaalah"satu hari nanti" kerana Allah:')

hai korang:')
korang sihat?
korang kenal aku memang seorang yg bkn bertudung kan?
ramai yg ckp...
perempuan bertudung nie x baik,jahat
x semestinya ye....
mmg di sisi islam di wajibkan menutup aurat...
tapi aku x nk tutup aurat kerana berfsyen atau ikut zaman
aku nk bertudung kerana Allah....

sebb pe...
ramai perempuan bertudung bkn kerana Allah
tapi x semua la..
segelintir....
korang rase dapat ke keredaaan dari Allah kalau niat pakai tudung nk lawa je?

x mudah nk berubah...
ade sahaje mulut akan ckp bila kite berubah...
so..
sape yg ade niat nk bertudung kerana Allah tu teruskan niat korang tu taw!



hamboi..kemain lagi aku pose yek!
harap korang terhibur kali nie
maaf jika tersalah kate
tersilap bicare
aku manusia yg x sempurna:')

2 comments:

  1. moga teruskan berdoa kepada Allah..agar diberi kekuatan untuk pake tudung.ingatlah kematian tidak ditangguh..jadi bersegeralah melakukan perubahan.berubah sikit2 pun xpe.akk doakan ok:]

    ReplyDelete
  2. aku doakan ang dibukakan ati utk berubah jd lebih sempurna.. bukan takat pakai tudung ja, tapi menutup aurat =) doakan aku sama ok. insya Allah..

    ReplyDelete

SAYANG KU....COMENT LA SIKIT ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers